Friday, January 14, 2011

Cecin mini-intervju za internet portal "Prve"!


Neposredno pred snimanje emisije "Veče sa Ivanom Ivanovićem", najveća srbijanska zvezda Ceca Ražnatović dala je kratak intervju za portal Prve TV. Folk diva konačno ulazi u studio, gde će, posle pet godina pauze, uskoro snimiti pesme za novi album.

Da li su tačni navodi nekih medija da ćeš na Vidovdan održati veliki concert na Marakani?
- Sve zavisi od toga kad izađe album. Planirano je da to bude u junu, tako da datum izlaska novog materijala uslovljava i koncert. Videćemo.

Šta sve ide s godinama?
- Mnogo toga, ali videćete već u pesmi (smeh).

Da li će pesme zadržati autobiografski pečat?
- Bitno je da se u pesmama pronađemo i ja i moja publika. Numere biram po ličnom senzibilitetu i nekim događajima iz svog života. Ali nisam sebična. Ipak, ja ne pevam samo sebi. Marina Tucaković piše tekstove, pa je najbitnije da ona svoju emociju pretoči u reči. Za sada je pogađala ukus svih nas. Nadam se da će i ovog puta sve ispasti super!

Nedavno si imala vrlo uspešnu turneju po Australiji. Kakve utiske nosiš?
- Fascinirana sam Australijom kao zemljom, ljudima koji u njoj žive, načinom života... Istina je da imaju jako visok standard i da sve je preskupo, ali opet odlično izbalansirano i uređeno. Australija je zemlja koja svojim građanima pruža puno mogućnosti. Ma, ceo dan bih mogla da vam pričam o utiscima...

Čiji disk držiš u kolima?
- Uuu, razne diskove. Sve zavisi od raspoloženja, a trenutno slušam radio.

Omiljeni poklon koji si dobila od nekog fana...
- Dobila sam mnogo poklona i stalno ih dobijam. Podjednako su mi dragi, jer je to najlepše iskazivanje pažnje prema meni. Teško da bih neki mogla da izdvojim, ali dobijala sam skupocene ikone koje su divna uspomena, mnogo plišanih igračaka, komade nakita... Sve to čuvam. Posebno su mi dragi albumi sa mojim tekstovima i fotografijama, jer je za njihovu izradu uložen ogroman trud.

Na šta ti se Anastasija i Veljko najčešće žale?
- Ne žale se na školu. Tamo je im je super društvo. Jedino se žale kada ih ne pustim da negde skitaju. E, tada se udruže protiv mene.

Da li si tolerantna majka?
- U zavisnosti od situacije i onoga šta traže. Ja nikad nisam bila razmažena i ne bih volela da moja deca budu takva. Trudim se da ne odskaču od ostale dece i da im želje budu u okvirima normalnog. A šta je u današnje vreme normalno, ne znam ni sama.

 Šta vas najpre rasplače?
- Napuštena deca, ovi naši gladni penzioneri što jedu iz kontejnera. ljudske tragedije... Sve ono što normalne ljude može da gane i rasplače. U principu sam najbolećivija na decu i na stare.

No comments:

Post a Comment