Saturday, January 15, 2011

Užasno mi nedostaje!



“Ne znam šta da kažem, a da se ne ponovim, ali i nakon jedanaest godina i dalje je ovo za mene vrlo bolna tema. Nažalost, niko nikada, niti presuda, ma kakva bila, ne može da povrati ili nadoknadi gubitak mojoj deci i meni”, kaže za “Alo!” pevačica Svetlana - Ceca Ražnatović (38), povodom jedanaestogodišnjice ubistva njenog supruga Željka Ražnatovića Arkana (48).

Vođa Srpske dobrovoljačke garde i “Arkanovih tigrova” ubijen je 15. januara 2000. godine u beogradskom hotelu “Interkontinental”, ali do danas nije otkriven motiv i naručilac ubistva. Zbog ubistva Arkana, policajac Dobrosav Gavrić Duki (33), iz Trbušnice kod Loznice, osuđen je na 35 godina zatvora, a njegovi saučesnici Milan Đuričić Miki (38) i Dragan Nikolić Gagi (42), na po 30 godina. Gavrić i Đuričić nisu se 9. oktobra 2006. pojavili na izricanju presude u Okružnom sudu u Beogradu, jer su pobegli iz Srbije, a za njima je raspisana međunarodna poternica. Prema nezvaničnim informacijama, jedan begunac se krije u Švedskoj, a drugi u Rusiji, a bekstvo im finansira naručilac Arkanovog ubistva. U zatvoru “Zabela” je jedino Nikolić, koga su 5. februara 2004. austrijske vlasti izručile našoj zemlji. Advokati optuženih su pretprošle godine pokrenuli postupak pred Ustavnim sudom Srbije tražeći da se preispita valjanost presude jer, prema njihovim tvrdnjama, okrivljeni nisu imali fer suđenje. Odluka o njihovim žalbama još nije doneta.
Gavrićev advokat Veljko Delibašić tvrdi da je Gavrić osuđen na osnovu lažnog svedočenja Stevana Glišića, koji je na sudu tvrdio da je video kako ranjeni Gavrić sa pištoljem u ruci baulja ka izlaznim vratima.
- Istina treba da izađe na videlo, dokazaćemo da je Glišić lažno svedočio i da je Gavrić nevin - kaže za “Alo!” Delibašić.
Međutim, advokat porodice Ražnatović Dušan Slijepčević smatra da je krivica u Arkanovom slučaju dokazana, ali ističe da se ni posle 11 godina ne zna motiv i nalogodavac ubistva.  Arkan i njegovi prijatelji Milenko Mandić Manda (43) i Dragan Garić Garo (47), bivši radnik Saveznog MUP-a, ubijeni su 15. januara 2000. godine u beogradskom hotelu “Interkontinental”.

Nije otkrivena pozadina ubistva
Sudija Dragoljub Đorđević, koji je doneo prvu presudu, priznao je da tokom procesa nije otkrivena prava pozadina zločina.
- Veće je svesno da ovom presudom nije u potpunosti rasvetljen događaj u “Interkontinentalu”, da nije otkriven nalogodavac. Takođe, ostalo je nejasno i koji je motiv ubistva. Očigledno je da je reč o nekoj nagradi, o nečemu što je neko nekome obećao... Međutim, mi smo sudili na osnovu optužnice kojom nije traženo više od onoga što je urađeno - obrazložio je tada sudija Đorđević.

Užasno mi nedostaje
Kad dođem kući, zaključam vrata,
i sve mi crno postaje,
i očaj počinje da me hvata,
užasno mi nedostaje,
užasno mi nedostaje
I onda cvilim kao štene,
i šta mi drugo preostaje,
i više nema ništa od mene,
užasno mi nedostaje,
užasno mi nedostaje
Srca mi puca na komade,
a prava istina prosta je,
ja živim od ostataka nade,
užasno mi nedostaje,
užasno mi nedostaje
čekam iako vreme stoji,
a uspomena dosta je,
samo zbog njega
ljubav postoji,
užasno mi nedostaje,
užasno mi nedostaje.

Posvetila mu pesmu?
Bora Đorđević, frontmen grupe “Riblja Čorba”, napisao je za Cecin novi album pesmu “Užasno mi nedostaje”, ali pevačica nije potvrdila da li ju je namenila svom pokojnom suprugu. Đorđević je juče za “Alo!” rekao da je ideja za pesmu bila njegova i da se balada odmah dopala Ceci.

Izvor: Alo

No comments:

Post a Comment