Friday, January 14, 2011

Plavuša? Nikad više!



U sklopu promotivne kampanje koja će pratiti izlazak albuma "Ide to s godinama", folk diva Ceca Ražnatović neće promeniti vizeulni identitet, kao što je to uradila 2006. godine kada je svoju prepoznatljivu crnu kosu ofarbala u plavo.
- Kada sam se ofarbala u plavo, mišljenja su bila podeljena. Neki su tvrdili da nikad bolje nisam izgledala, dok su drugi smatrali da mi bolje stoji crna kosa. I meni je trebalo vremena da se naviknem. Kad god bih se pogledala u ogledalo, zastala bih, jer nisam mogla sebe da prepoznam. Blondi? Nema šanse! - rekla je folk zvezda za "Večernje novosti". 

 Kako i sama tvrdi, Ceca će zadržati svoj prepoznatljivi glamurozni stil odevanja:
- Ne osećam se uvek udobno na sceni u dugim svečanim haljinama i na visokim štiklama, ali moj publici se najviše dopada takav stil. Najviše bih volela da se na sceni pojavim u farmerkama i majici. Al' ne vredi. Ljudi žele da me vide u glamuroznom izdanju, okićenu kao novogodišnju jelku.  

No comments:

Post a Comment